strona główna  »  oferta  »  logo, logotypy, identyfikacja wizualna

wybierz język

logo, logotypy, identyfikacja wizualna


Konsumenci wybierają markę. Wiele badań dowodzi, że marka stanowi gwarancję wartości i jakości produktu lub usługi, a więc cechy, które dla konsumenta są najważniejsze. Stworzenie wizerunku firmy bez dobrego logo jest nierealne. Dobrze zaprojektowane logo i elementy identyfikacji wizualnej są ścisłym wymogiem, aby uczynić Twoją firmę rozpoznawalną.

Logo to inwestycja. Logo reprezentuje wartość firmy, stanowi integralną część twoich inwestycji, z których oczekujesz zysków. Powierzając nam zaprojektowanie znaku, który będzie reprezentował cię w każdej sytuacji masz pewność, że dostaniesz efekt wielogodzinnej pracy całego zespołu projektantów graficznych – ludzi, którzy o identyfikacji wizualnej wiedzą praktycznie wszystko.

Współpraca z klientem to podstawa. Projekt każdego logotypu poprzedza zebranie szczegółowych wymagań klienta na jego temat, określenie grupy docelowej odbiorców, oczekiwań i sugestii oraz zapoznanie się z charakterystyką firmy, dla której pracujemy. Przed przystąpieniem do pracy z pewnością poprosimy Cię o wypełnienie formularza, aby lepiej dopasować linie kreatywne do Twoich oczekiwań i trafić bezpośrednio w gust klientów.

Jak wygląda proces kreacji logotypu firmowego?

Klient po przekazaniu nam specyfikacji otrzymuje 3 różne wstępne kreacje logotypu. Spośród nich wybiera jedną wersję, która poddawana zostaje dalszym modyfikacjom. Na końcu każdego etapu prac klient akceptuje dotychczasowe projekty lub wnosi swoje uwagi, po czym wykonujemy żądane poprawki.

Po ostatecznej akceptacji projektu i uregulowaniu należności, klient otrzymuje logo w różnych wersjach: wersja standardowa, achromatyczna, monochromatyczna oraz poglądowy zestaw corporate identity dla lepszej prezentacji znaku. Projekty logotypu przekazujemy w formacie wektorowym (AI, EPS, CDR) umożliwiającym skalowanie do dowolnych rozmiarów i wykorzystanie go we wszelkiego rodzaju materiałach reklamowych oraz stronach internetowych.

Wraz z przekazaniem fizycznym znaku przekazujemy w formie pisemnej prawa majątkowe.

Dodatkową opcją jest stworzenie księgi znaku, prezentującej szczegółowo kształt, typografię oraz układ logotypu w różnych sytuacjach. Księga znaku jest niezbędna do zastrzeżenia logotypu w Urzędzie Patentowym.

© 2008 - 2013 SIGNUM studio interaktywne

 telefon: 668-391-205               e-mail: kontakt@signum-studio.pl